Batalia televiziunilor pentru Revelion a fost atipica in acest an, pentru ca in hora au intrat si televiziunile de stiri, care au avut programe speciale. Totusi, avand in vedere audienta inregistrata, putem spune ca n-a fost o idee stralucita din punct de vedere al banilor cheltuiti, pentru ca telespectatorii romani au preferat in noaptea Anului Nou tot televiziunile “traditionale”. Intre acestea, Antena 1 a dominat noaptea pe publicul urban peste 18 ani, insa Pro TV s-a clasat primul pe publicul comercial.
In intervalul orar 19.00 – 24.00, in seara de 31 decembrie, pe publicul urban peste 18 ani, clasamentul a fost dominat de Antena 1:
1. Antena 1 – 22,1% cota de piata (adica, in medie, 22,1 din 100 de telespectatori s-au uitat la Antena 1)
2. Pro TV – 17,3%
3. Kanal D – 8,7%
4. TVR – 4,8%
Pe acelasi interval orar, televiziunile de stiri inregistrau urmatoarele audiente:
1. Antena 3 – 2,5% cota de piata (adica, in medie, 2,5 din 100 de telespectatori s-au uitat la Antena 3)
2. B1 TV – 2,4%
3. Romania TV – 2,1%
4. Realitatea TV – 1,1%
Varfurile de audienta pentru televiziunile de stiri au fost urmatoarele:
1. Romania TV – 5,5% cota de piata (in intervalul orar 00.30 – 00.45)
2. Antena 3 – 5,3% (00.00 – 00.15)
3. B1 TV – 4,2% (22.15 – 22.30)
4. Realitatea TV – 2,6% (00.00 – 00.15)
Intre ora 20.00 si ora 2.00 noaptea, Antena 1 si Pro TV si-au predat alternativ stafeta. Cele doua au fost urmate la mare distanta de Kanal D, care a inregistrat cam jumatate din audienta primelor doua, si de TVR, care a inregistrat cam jumatate din audeinta Kanal D. Iata cum au concurat Antena 1 si Pro TV pe diferite intervale orare:
20.00 – 22.45: Antena 1 – 25,4%, Pro TV – 16,6%
22.45 – 00.30: Pro TV – 20%, Antena 1 – 17,9%
00.30 – 01.15: Antena 1 – 19,9%, Pro TV – 18,3%
01