Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Dolj spun că au mers marţi la restaurantul din Podari unde oamenii care au petrecut Revelionul au făcut scandal, susţinând că au primit peşte alterat, şi că "la prima vedere" nu au constatat nereguli.
"Am aflat despre incident, am chemat un coleg şi am mers la faţa locului. În momentul în care am ajuns lucrurile erau încheiate, consumatorii erau plecaţi acasă şi Poliţia făcuse constatarea. Nu a mai existat nici mâncare stricată, nici mâncare nestricată. Clienţii, după servirea primului fel din meniu, care a fost peşte, după ora 24.00, când ar fi trebuit să servească felul al doilea, nu au mai avut răbdare până se serveşte la fiecare masă acest articol. În acel moment un grup de consumatori, care, se pare, erau în stare mai turbulentă, au intrat în bucătărie şi au gonit bucătarii şi au luat cât a dorit fiecare. Unii au luat foarte mult, unii nu au luat deloc", a declarat marţi şeful Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Dolj, Gheorghe Marinescu.
Acesta a mai precizat că i-a chemat pe patronii localului pentru a-i prezenta facturile produselor care erau în meniu pentru a vedea cu exactitate dacă au fost achiziţionate alimentele din meniu.
"Eu am văzut deja câteva dintre facturi, însă i-am chemat să le vedem cu atenţie pe toate. La prima vedere nu credem că sunt nereguli, dar vom vedea. Oricum acest restaurant este recunoscut pentru organizarea unor mese mari. Noi am vorbit cu patronii localului şi au spus că de fapt ei sunt cei păgubiţi pentru că le-a fost vandalizată bucătăria", a mai spus Marinescu.
Patronul localului nu a putut fi contactat.
Aproximativ 600 de persoane care au petrecut Revelionul la Palatul RSR din Podari au făcut scandal, spărgând pahare şi farfurii, după ce ar fi primit la masă peşte stricat şi alune cu viermi, oamenii chemând