Din 6 ianuarie 2013, Autoritatea Națională pentru Protecția Cosumatorului (ANPC) pune la dispoziția românilor un nou număr de telefon.
Consumătorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau o sesizare la numărul 021/ 9551. Acesta este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, având tarif normal în reţeaua Romtelecom.
ANPC informează totodată operatorii economici că au obligaţia să afişeze, în sediul propriu, o plachetă care să conţină următoarele informaţii: “TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS - 021 9551, linie telefonică cu tarif normal în reţeaua Romtelecom; adresa și numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumătorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumătorilor, în a căror raza teritorială se afla operatorul economic; adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro”.
Din 6 ianuarie 2013, Autoritatea Națională pentru Protecția Cosumatorului (ANPC) pune la dispoziția românilor un nou număr de telefon.
Consumătorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau o sesizare la numărul 021/ 9551. Acesta este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, având tarif normal în reţeaua Romtelecom.
ANPC informează totodată operatorii economici că au obligaţia să afişeze, în sediul propriu, o plachetă care să conţină următoarele informaţii: “TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS - 021 9551, linie telefonică cu tarif normal în reţeaua Romtelecom; adresa și numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumătorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumătorilor, în a căror raza teritorială se afla operatorul economic; adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Cons