Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon, 021/9551, începând din 6 ianuarie.
Noul telefonul al consumatorului, Infocons-021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.
La acest număr de telefon, consumatorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare.
Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.
Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons, 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a caror rază teritorială se află operatorul economic, şi adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro).
Citeste mai mult pe RTV.NET
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon, 021/9551, începând din 6 ianuarie.
Noul telefonul al consumatorului, Infocons-021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.
La acest număr de telefon, consumatorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare.
Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.
Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons, 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentr