Batalia televiziunilor pentru audienta in noaptea de Revelion. Dan Negru, al 13-lea Revelion consecutiv pe primul loc. Etno TV, in topul national. Revelionul bate ghinionul, cu Dan Negru, a fost cel mai vizionat program in noaptea dintre an. Este al 13-lea Revelion consecutiv in care Dan Negru este lider de audienta cu programul dintre ani. Pe intervalul de difuzare al emisiunii (21.35-2.00), Antena 1 a fost pe primul loc dupa media de telespectatori pe minut. Distanta dintre Antena 1 si Pro TV a fost mai mica in mediul urban (50.000 de telespectatori pe minut). La nivel national, intre Revelionul lui Negru si Pro TV au fost 300.000 de telespectatori pe minut. NATIONAL: Aproape 2,1 milioane de telespectatori pe minut la Negru, 1,8 milioane pe Pro TV. URBAN: 1,07 milioane de telespectatori pe minut la Antena 1, pe Pro TV 1,02 milioane. SEGMENTUL COMERCIAL. Targetul comercial (persoane intre 18 si 49 de ani) a fost al Pro TV. Pe intervalul lui Dan Negru, pe Pro TV erau in fiecare minut 610.000 de telespectatori din acest target (11 rating). Pe Revelionul Antenei erau 461.000 (8,3 rating), potrivit paginademedia.ro
Imperiul Habsburgic, varianta business. Dupa caderea comunismului, firmele austriece au muncit din greu pentru a reinnoda legaturile de afaceri cu statele din fosta zona de influenta a Vienei. Investitiile lor in regiune se masoara in zeci de miliarde de euro In 2004, anul in care era perfectata achizitia a 51% din actiunile Petrom, grupul OMV raporta venituri de 9,9 miliarde de euro. Douasprezece luni mai tarziu, cifra de afaceri se majorase cu 59%, pana la 15,6 miliarde de euro. In 2011, aceasta a ajuns la 34 de miliarde de euro. O buna parte din aceasta crestere impresionanta se datoreaza operatiunilor de pe piata romaneasca. Desi Romania este o tara-cheie pentru afacerile gigantului austriac, acesta desfasoara diverse activitati si in alte stat