Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon - 021/9551 - începând din 6 ianuarie, când va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Noul telefonul al consumatorului, Infocons - 021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.
Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.
Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons - 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a caror rază teritorială se află operatorul economic, şi adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro).
Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a Autoritatii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon - 021/9551 - începând din 6 ianuarie, când va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Noul telefonul al consumatorului, Infocons - 021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.
Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.
Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Co