Telespectatorii au ales şi în 2012 să urmărească Pro TV - fie că a fost vorba despre ştiri, filme, seriale de top sau emisiuni de divertisment - astfel că postul s-a poziţionat şi în anul care s-a încheiat în poziţia de lider incontestabil de audienţă, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Românii au trecut în noul an cu televiziunea lider şi au ales ca şi în acest an să petreacă atât ziua de 31 decembrie, cât şi noaptea de Revelion alături de Pro TV. Acesta a fost lider de audienţă în tot intervalul orar cuprins între 07.00 - 02.00 înregistrînd o audienţă medie de 6,4 puncte de rating la nivelul întregii zile şi o cotă de piaţă de 19,2%, Antena 1 situându-se pe locul al doilea cu 5,7 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă.,
În noaptea dintre ani, Andra şi Cătălin Măruţă împreună cu invitaţii lor, au spus "Eu de Revelion nu dorm" şi acelaşi lucru au făcut şi telespectatorii care au petrecut alături de Pro TV. Aproape 3 milioane de români au urmărit programul oferit de televiziunea lider din România în minutul de maximă audienţa de la 23.07, în timp ce, pe publicul comercial din mediul urban, Pro TV înregistra la 23.57 un vârf de 15,7 puncte de rating şi 34,9% cotă de piaţă.
Între 21.42 şi 01.36, programul "Eu de Revelion nu dorm" a fost lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani cu un rating de 11,2 puncte şi 24,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea cu 8,3 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă.
"Supervelionul" ProFM şi Pro TV a adunat în Piaţa Revoluţiei peste 30.000 de oameni care au vrut să petreacă, să asculte muzică şi să se distreze alături de DJ-îi ProFM, în calitate de maeştri de ceremonie ai serii.
La miezul nopţii, fix la trecerea dintre ani, atât românii care petreceau în Piaţa Revoluţiei, cît şi cei din faţă televizoarelor au trecut în