Incepand din 6 ianuarie,Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizata la un nou numar de telefon, iar apelul va fi taxabil Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizata la un nou numar de telefon, 021/9551, incepand din 6 ianuarie, iar apelul va fi taxabil Noul telefonul al consumatorului, Infocons-021/9551, este apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila si este numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom.
La acest numar de telefon, consumatorii pot obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare. Actual numar, valabil pana in 6 ianuarie, este 0800 080 999. Totodata, prin noile reglementari, operatorii economici au obligatia sa afiseze o placheta care sa contina urmatoarele informatii: Telefonul Consumatorilor Infocons, 021/9551, linie telefonica la tarif normal in reteaua Romtelecom, adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic, si adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro). Placheta poate fi descarcata gratuit de pe pagina de internet a ANPC. www.ziaruldeiasi.ro Incepand din 6 ianuarie,Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizata la un nou numar de telefon, iar apelul va fi taxabil Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizata la un nou numar de telefon, 021/9551, incepand din 6 ianuarie, iar apelul va fi taxabil Noul telefonul al consumatorului, Infocons-021/9551, este apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila si este numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom.
La acest numar de telefon, consumatorii pot obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare