De săptămâna viitoare, Protecția Consumatorului va avea un alt număr de telefon la care pot fi făcute sesizări. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la noul număr de telefon – 021/9551 – începând din 6 ianuarie.
Noul telefon al consumatorului, Infocons – 021/9551, este apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă și este număr cu tarif normal în rețeaua Romtelecom. La acest număr de telefon, consumatorii pot obține informații despre modul în care pot depune o reclamație sau sesizare. Actualul număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999. Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligația să afișeze o plachetă care să conțină următoarele informații: Telefonul Consumatorilor Infocons – 021/9551, linie telefonică la tarif normal în rețeaua Romtelecom, adresa și numerele de telefon/fax și adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecția consumatorilor și comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor, în a căror rază teritorială se află operatorul economic, și adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro).
Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
De săptămâna viitoare, Protecția Consumatorului va avea un alt număr de telefon la care pot fi făcute sesizări. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la noul număr de telefon – 021/9551 – începând din 6 ianuarie.
Noul telefon al consumatorului, Infocons – 021/9551, este apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă și este număr cu tarif normal în rețeaua Romtelecom. La acest număr de telefon, consumatorii pot obține informații despre modul în care pot depune o reclamație sau sesizare. Actualul număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999. Totodată