Piaţa auto este aproape în moarte clinică, deoarece înmatriculările au scăzut drastic în ultimii ani. Românii au cumpărat în 2012 puţin peste 60.000 de maşini, cu 16% mai puţin decât în 2011. Doar maşinile de lux s-au vândut bine, iar pentru unii dealeri, vânzările au crescut chiar şi cu 300%.
Dacia şi alte mărci de maşini ieftine au fost îngenuncheate de autoturismele de lux. Deşi nu prea au unde să se afişeze cu ele, românii au dat zeci sau chiar sute de mii de euro pe bijuteriile pe patru roţi.
Bentley a vândut într-un an cât în 7. Adică, dacă în 2011 s-a dat o singură maşină, în 2012 românii au cumpărat 7 astfel de maşini. An nemaipomenit şi pentru Jaguar. Vânzările au crescut cu 300%, chiar dacă o maşină costă cât o casă între 35.000 şi 120.000 euro.
Şi la BMW, vânzările au crescut în 2012. Românii au cumpărat 300 de maşini în plus faţă de 2011.
Şi dacă în 2011 niciun român nu s-a aventurat să-şi cumpere Lamborghini, iată că anul trecut cineva s-a încumetat să scoată din cont câteva sute de mii de euro pentru o maşină.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Piaţa auto este aproape în moarte clinică, deoarece înmatriculările au scăzut drastic în ultimii ani. Românii au cumpărat în 2012 puţin peste 60.000 de maşini, cu 16% mai puţin decât în 2011. Doar maşinile de lux s-au vândut bine, iar pentru unii dealeri, vânzările au crescut chiar şi cu 300%.
Dacia şi alte mărci de maşini ieftine au fost îngenuncheate de autoturismele de lux. Deşi nu prea au unde să se afişeze cu ele, românii au dat zeci sau chiar sute de mii de euro pe bijuteriile pe patru roţi.
Bentley a vândut într-un an cât în 7. Adică, dacă în 2011 s-a dat o singură maşină, în 2012 românii au cumpărat 7 astfel de maşini. An nemaipomenit şi pentru Jaguar. Vânzările au crescut cu 300%, chiar dacă o maşină costă cât o casă între 35.000 şi 120.000 euro.
Şi la BMW, vâ