Romtelecom şi Pro TV S.A. nu s-au înţeles, iar toate posturile de televiziune deţinute de către Grupul Pro ai fost scoase, începând de joi, 3 ianuarie, de pe platforma Dolce.
Dolce Romtelecom a anunţat că în ultimele luni s-a negociat cu bună credinţă cu partenerul ProTV S.A şi s-au făcut „toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil. „ Într-un comunicat remis de Romtelecom se adaugă că „Pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom. Ţinând cont de faptul că fiecare leu contează pentru clienţii săi, Romtelecom doreşte să îi asigure pe aceştia de toată deschiderea şi bună voinţa de a face toate eforturile pentru a ajunge la o înţelegere cu Pro TV S.A, cu privire la un preţ stabil şi rezonabil pentru transmiterea celor 11 canale ale grupului, exprimându-şi, în acelaşi timp, speranţa că şi Pro TV S.A ţine cont de interesul telespectatorilor români’,” . De asemenea, potrivit realitate.net, Romtelecom a anunţat că “Două canale HBO, alături de alte posturi de calitate, vor înlocui canalele Pro”.
La rândul său, trustul ProTV menţionează într-un comunicat de presă, publicat pe propria pagină de internet, faptul că „succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti’, fapt ‘care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare”. Astfel, grupul ProTV S.A. „regretă această situaţie” şi punctează alternativele de recepţionare ale canalelor Pro TV, după cum urmează: semnalele terestre pentru canalul Pro TV, toţi ceilalţi distribuitori de cablu şi satelit, precum şi portalul voyo.ro,