Restaurantul din Podari unde în noaptea de Revelion a izbucnit un scandal între pesonalul localului şi clienţi, care au reclamat că au primit doar peşte stricat, a fost amendat cu 30.000 de lei de Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului, pentru "prestarea de servicii în mod necorespunzător".
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului a început verificări la Palatul RSR din Podari după ce persoanele care au petrecut Revelionul acolo au reclamat că au primit doar un fel de mâncare, respectiv peşte stricat, iar în urma controlului s-a decis aplicarea unei amenzi de 30.000 de lei.
"În urma controlului am decis să amendăm firma care administrează localul cu 30.000 de lei, pentru modul în care a fost organizată petrecerea. Mai precis, sancţiunea a fost aplicată pentru neinformarea corespunzătoare a consumatorilor, nerespectarea condiţiilor contractuale şi prestarea de servicii în mod necorespunzător. Deocamdată nu putem vorbi despre acordarea despăgubirilor către clienţi pentru că nu a fost depusă nicio plângere la noi şi nu a cerut nimeni banii înapoi", a declarat, joi, corespondentului MEDIAFAX, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Dolj, Gheorghe Marinescu.
Potrivit acestuia, în urma verificării documentelor de provenienţă a mărfii şi a certificatelor de conformitate s-a stabilit că mâncarea servită la masa de Revelion respecta termenul de valabilitate.
Aproximativ 600 de persoane care au petrecut Revelionul la Palatul RSR din Podari au făcut scandal, spărgând pahare şi farfurii, după ce ar fi primit la masă peşte stricat şi alune cu viermi, oamenii chemând Poliţia, în timp ce personalul unităţii a plecat.
Restaurantul Palatului RSR aflat pe malul Jiului, în localitatea Podari, a organizat un revelion cu aproximativ 600 de persoane, iar în meniu erau trecute peşte, friptură de curcan, friptură de