A pozat pentru cei mai cunoscuţi fotografi şi a devenit imaginea iconică din campaniile semnate de Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent şi Dolce & Gabbana. La numai 20 de ani, Karlie Kloss este pentru a doua oară în fruntea clasamentului din revista „Vogue“, după ce în 2009 a mai câştigat titlul onorific.
Anul precedent a fost unul norocos pentru Karlie Kloss. Tânăra a apărut în numeroase pictoriale din „Vogue“ Marea Britanie şi Japonia, „Harper’s Bazaar“ Rusia şi „Numero“ şi în campaniile pentru Juicy Couture, Stefanel şi Jean Paul Gaultier.
Dacă în ultimii doi ani, fotomodelul s-a menţinut pe primele trei locuri din top, de data aceasta le-a surclasat pe Arizona Muse, Isabeli Fontana şi Joan Smalls, preferatele editorilor de modă.
Născută în Chicago, în 1992, Karlie Kloss şi-a început cariera de la 15 ani, prima sa apariţie fiind pentru retailerul american Abercrombie and Fitch (A & F).
Un an mai târziu, a defilat în 31 de show-uri la Săptămâna Modei de la New York, culminând cu prezentarea lui Marc Jacobs. La scurt timp, Kloss a dobândit şi titlul de îngeraş Victoria Secret şi, după cum este tradiţia fotomodelelor de succes, a cucerit şi podiumurile europene din Milano şi Paris. Foto Top 10 fotomodele „Vogue“ în 2012 1. Karlie Kloss (20 de ani, originară din Chicago, Illinois - S.U.) gallery-link
La 1.85 metri, Kloss se mândreşte cu o siluetă filiformă demnă de admiraţie şi mărimile 81-59-86.
Dacă unii se întreabă cum reuşeşte, fotomodelul recunoaşte că îi place să practice balet, să meargă pe bicicletă, şi, contrar, speculaţiilor că îşi restricţionează mâncarea, să gătească prăjituri.
Totuşi, cum stilul de viaţă din industria modei este strict, pentru menţinerea unei siluete corespunzătoare, Kloss consumă produse bogate în nutrienţi şi evită produsele cu zahăr şi gluten.