Autostrada Bucureşti-Piteşti şi drumul către munte dintre Capitală şi Predeal se vor număra peste doi ani printre cele mai circulate şosele din ţară, în timp ce drumuri naţionale din Mehedinţi, Dolj sau Botoşani vor intra pe lista şoselelor cu cel mai mic trafic. Ministrul afacerilor interne Radu Stroe a propus sens unic pe DN 1 Ploieşti-Braşov pentru decongestionarea traficului.
Printre cele mai circulate sectoare de şosele din România, care vor ajunge să depăşească o medie zilnică de 16.000 de vehicule în 2015, se vor număra Bucureşti-Piteşti, Bucureşti-Urziceni, Bucureşti-Ghimpaţi, Bucureşti-Predeal, Focşani-Adjud, Cluj-Turda, Alba Iulia-Teiuş, Veştem-Sibiu sau Constanţa-Eforie, arată o hartă a traficului rutier pusă la dispoziţie de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro Autostrada Bucureşti-Piteşti şi drumul către munte dintre Capitală şi Predeal se vor număra peste doi ani printre cele mai circulate şosele din ţară, în timp ce drumuri naţionale din Mehedinţi, Dolj sau Botoşani vor intra pe lista şoselelor cu cel mai mic trafic. Ministrul afacerilor interne Radu Stroe a propus sens unic pe DN 1 Ploieşti-Braşov pentru decongestionarea traficului.
Printre cele mai circulate sectoare de şosele din România, care vor ajunge să depăşească o medie zilnică de 16.000 de vehicule în 2015, se vor număra Bucureşti-Piteşti, Bucureşti-Urziceni, Bucureşti-Ghimpaţi, Bucureşti-Predeal, Focşani-Adjud, Cluj-Turda, Alba Iulia-Teiuş, Veştem-Sibiu sau Constanţa-Eforie, arată o hartă a traficului rutier pusă la dispoziţie de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro