Unele branduri sunt usor de recunoscut dupa culoarea pe care o afiseaza, cum ar fi cutia albastra de la Tiffany. Culoarea folosita de o companie poate spune multe despre aceasta, de la increderea de care se bucura in randul clientilor, pana la calitatea produselor pe care le ofera, scrie Business Insider.
Karen Haller, expert britanic in branding si folosirea culorilor in afaceri a facut o cercetare de piata, in urma careia a descoperit anumite conexiuni intre companii si nuantele pe care acestea le folosesc.
Rosu
Brandurile folosesc aceasta culoare cand vor sa fie percepute ca puternice si implicate. Rosul este culoarea puterii si a pasiunii, dar Haller spune ca poate fi de asemenea asociata cu entuziasmul, energia si curajul.
Grupul britanic Virgin, unul dintre cele mai puternice branduri din lume, a folosit aceasta culoare inca de la lansare. Tot la fel a facut si Coca-Cola, care s-a facut cunoscuta prin eticheta rosie, dar si designerul francez, Christian Louboutin, care a castigat procesul impotriva Yves Saint Laurent, in urma caruia i s-a permis sa foloseasca talpile rosii ale pantofilor drept semn distinctiv al companiei.
Integral pe incont.ro
Foto: clopotel.ro Tag-uri: culori, branduri, companii
Unele branduri sunt usor de recunoscut dupa culoarea pe care o afiseaza, cum ar fi cutia albastra de la Tiffany. Culoarea folosita de o companie poate spune multe despre aceasta, de la increderea de care se bucura in randul clientilor, pana la calitatea produselor pe care le ofera, scrie Business Insider.
Karen Haller, expert britanic in branding si folosirea culorilor in afaceri a facut o cercetare de piata, in urma careia a descoperit anumite conexiuni intre companii si nuantele pe care acestea le folosesc.
Rosu
Brandurile folosesc aceasta culoare cand vor sa fie percepute ca puternice