telverde.com Începand de duminică, 6 ianuarie, vrancenii se pot adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor la un nou număr de telefon denumit Telefonul Consumatorilor - Infocons - 021.9551, linie telefonică având tarif normal.
“Pentru corecta informare a consumatorilor şi pentru a le da acestora posibilitatea să afle informaţii referitoare la modul în care pot face sesizări ori reclamaţii cu privire la produsele şi/sau serviciile ce le sunt puse la dispoziţie, operatorii economici au obligaţia să afişeze noul număr de telefon - 021.9551, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de email ale comisariatelor regionale şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a căror rază teritorială se află operatorul economic”, se arată într-o informare de presă a Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. Dumitru Dilă, şeful instituţiei de control, recomandă vrancenilor să încerce să rezolve problemele cu operatorii economici pe cale amiabilă şi abia apoi să vină la Protecţia Consumatorilor. “Îi asigur pe consumatori că vor găsi în instituţia noastră şi în mine sprijin în orice problemă cu care se confruntă, vom încerca să găsim, chiar şi acolo unde consumatorii nu au în totalitate dreptate, o cale de înţelegere şi soluţionare amiabilă cu operatorii economici. Aşa cum am mai subliniat şi altă dată, rugăm pe toţi consumatorii să ni se adreseze cu încredere şi, mai ales, să ne pună la dispoziţie documente şi dovezi în sprijinul celor sesizate”, a declarat Dilă. (S. TUDOSE)
telverde.com Începand de duminică, 6 ianuarie, vrancenii se pot adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor la un nou număr de telefon denumit Telefonul Consumatorilor - Infocons - 021.9551, linie telefonică având tarif normal.
“Pentru corecta informare a consumatorilor şi pentru a le da acestora posibilitatea să afle i