CEO-ul companiei taiwaneze este încrezător în rezultatele ce vor veni în 2013
Peter Chou: Ce a fost mai greu pentru HTC a trecut
2012 a fost un an agitat pentru multe companii producătoare de smartphone-uri. La fel de agitat a fost şi pentru HTC, care a început anul trecut cu probleme. Pe parcursul lui 2012 s-a vorbit şi de posibilitatea intrării în faliment alături de alte companii mari, precum RIM, producătorul telefoanelor BlackBerry, din cauza problemelor financiare. Însă, în ciuda acestui aspect, compania şi-a văzut de treabă şi a lansat o serie de telefoane extrem de interesante şi competitive în acelaşi timp. Mai ales a doua parte a anului a părut parcă mai interesantă. O serie de lansări reuşite, atât pentru piaţa americană cu modelele din seria DROID, atât pe piaţa asiatică, Butterfly-ul lansat în Japonia. Ce să mai zicem de telefoanele din seria One, plus telefoanele cu Windows Phone la Bord - 8X şi 8S.
Problema taiwanezilor este reprezentată de competiţia acerbă dată de cei doi giganţi ai pieţei, Apple şi Samsung care s-au mişcat mai devreme şi mai repede şi au ocupat deja o cotă uriaşă la nivel global. Însă HTC este o companie care pare să vină din urmă.
De aceeaşi părere este şi CEO-ul şi cofondatorul companiei Peter Chou, care a declarat pentru Wall Street Journal, că HTC este pregătit să devină cu adevărat competitor pentru rivalii de pe această piaţă. "Poate că Apple şi Samsung au sufocat piaţa, dar cred că mai este destul loc şi pentru HTC să crească", a declarat Chou pentru publicaţia americană.
Acesta crede că ce a fost mai greu pentru compania pe care o conduce a trecut şi prevede un 2013 mai bun.
Problema din 2012 a fost strategia de marketing
Şeful HTC crede că principala problemă a unui an mai slab în 2012 a fost cea a unei promovări mai slabe, a unei strategii de marketing neadecvate. P