Anul trecut prin august, s-a pornit într-un ritm aproape de necrezut, repararea capitală a conductelor. Ce echipă, ce maiștri, ce de utilaje, ce ritm, eu abia dacă am prididit să fotografiez momentele importante. Am adunat astfel vreo 150 fotografii.
După terminarea instalațiilor, acoperirea lor cu nisip, asta la mare distanță în timp de la terminare, strada a devenit un imperiu al nisipului. În curte, în mașină, în casă, peste tot, am cărat nisip, musafirii nici înainte nici după terminarea instalațiilor, nu-i obligam să se desculțe, câinele, toți căram nisip în casă. În plus am adunat atâta nisip între dinți, scrâșnitul, distruge smalțul, o nenorocire. Epopeea reparației bulevardului, cu mici întreruperi durează și astăzi. Pe partea carosabilă sunt gropi, denivelări, șanțuri, care scutură mașina să-ți cadă plombele. Altă nenorocire.
De la Tribunal până la terminarea așa-zisului Bulevard Vasile Milea, se găsesc toate aspectele grave, pe care le voi aminti foarte pe scurt. Trotuar cu pantă spre exterior de -30 grade. Trotuar neîntreținut nemăturat și cu zăpadă nemăturată, asta deoarece proprietarul fie nu-i în țară, fie nu-l interesează. Toate gropile și denivelările de pe partea carosabilă găsite într-un cartier întreg, se găsesc aici. Când scapă un autobuz, acesta scutură clădirile cu toate consecințele neplăcute. Nisipul este pretutindeni. Știți ce stimați consilieri din CLM, acesta nu-i bulevard, este o uliță. Vă prezint porțiunea cu panta în minus și cred că am dreptate. Fiind vorba de o situație atât de gravă, pregătesc în ziar un fotomontaj care vorbește cât 100 de cuvinte.
(B.B.)
Anul trecut prin august, s-a pornit într-un ritm aproape de necrezut, repararea capitală a conductelor. Ce echipă, ce maiștri, ce de utilaje, ce ritm, eu abia dacă am prididit să fotografiez momentele importante. Am adunat astfel vreo 150 fotogra