Dupa eliminarea posturilor PRO din grila de catre Romtelecom, o intrebare este cat de afectata va fi compania lui Adrian Sarbu din punct de vedere al audientelor si, implicit, din punct de vedere al publicitatii incasate. Probabil ca situatia nu va fi clara decat pe termen mediu, pentru ca sunt mai multi factori de luat in considerare. Analistul media Iulian Comanescu incearca un raspuns pe pagina sa, Comanescu.ro:
“UPC și Dolce au în jur de 1,2 milioane de abonați, în timp ce RCS-RDS e în zona 3-3,5 milioane. ANCOM dădea un total de 5,9 milioane de abonați de cablu și DTH în iunie 2012, cifră mai exactă decât cele de mai sus, ceea ce duce la concluzia că PRO TV pierde cam 20-25% din distribuția de cablu, ca număr de cămine.
In prima zi fără Dolce pentru PRO, Antena 1 a egalat ratingul acestui post pe întreaga zi (4,8 puncte pe 18-49, din cifrele la care am avut acces). Însă e vorba mai degrabă de performanțele foarte bune ale filmelor lui Sergiu Nicolaescu pe Antena 1 decât de o scădere a PRO-ului față de o zi oarecare din decembrie 2012, să zicem. O concluzie se poate trage după ce examinăm ratingurile pe o perioadă mai îndelungată”.
Dupa eliminarea posturilor PRO din grila de catre Romtelecom, o intrebare este cat de afectata va fi compania lui Adrian Sarbu din punct de vedere al audientelor si, implicit, din punct de vedere al publicitatii incasate. Probabil ca situatia nu va fi clara decat pe termen mediu, pentru ca sunt mai multi factori de luat in considerare. Analistul media Iulian Comanescu incearca un raspuns pe pagina sa, Comanescu.ro:
“UPC și Dolce au în jur de 1,2 milioane de abonați, în timp ce RCS-RDS e în zona 3-3,5 milioane. ANCOM dădea un total de 5,9 milioane de abonați de cablu și DTH în iunie 2012, cifră mai exactă decât cele de mai sus, ceea ce duce la concluzia că PRO TV pierde cam 20-25% din distribuția de cablu, ca nu