METRO Cash & Carry Romania a atentionat luni clientii sai ca numele METRO este folosit in mod abuziv, de catre persoane necunoscute, in cadrul unor campanii false promovate prin SMS. Mai multi utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin SMS prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in valoare de 10.500 euro si un TV cu plasma, solicitandu-li-se ulterior apelarea unui anumit numar de telefon, pentru a primi mai multe detalii in acest sens, spune retailerul care isi avertizeaza clientii sa nu furnizeze date personale.
"METRO Cash&Carry Romania nu are nicio legatura cu promovarea campaniei cu premii, transmisa prin SMS, iar numele METRO este folosit fara acordul nostru. In ceea ce ii priveste pe clientii nostri, le recomandam sa nu dea curs acestor mesaje, sa nu furnizeze informatii personale si sa contacteze imediat autoritatile competente pentru reclamarea fraudei si protejarea informatiilor personale", au declarat reprezentantii companiei METRO Cash&Carry Romania.
METRO Cash&Carry Romania recomanda persoanelor care au primit astfel de mesaje sau apeluri telefonice in numele companiei METRO Cash & Carry, prin care sunt anuntati ca au castigat premii substantiale ce presupun efectuarea unor plati pentru a fi ridicate, sa nu le raspunda si sa nu furnizeze informatii cu caracter personal.
Pentru folosirea in mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry Romania va colabora cu autoritatile competente in vederea solutionarii acestei situatii.
Informatii despre promotiile desfasurate de compania METRO Cash&Carry Romania sunt puse la dispozitia clientilor profesionisti prin intermediul revistei METRO, site-ului www.metro.ro, cat si in toate centrele de distributie ale retelei.
METRO Cash & Carry este reprezentata in 29 tari cu aproximativ 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajati in intreaga