Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 6% în 2012, la 150.740 de automobile, în timp ce piaţa a înregistrat un declin de 2,9%, la 3.082,504 unităţi, a anunţat Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
Cota de piaţă a Renault-Dacia s-a menţinut anul trecut la 4,9%. VW a rămas anul trecut lider de piaţă detaşat, cu 672.921 automobile înamtriculate (cotă de piaţă 21,8%), urmat de BMW şi Mini cu 284.494 unităţi (cotă de piaţă 9,2%), Mercedes cu 283.006 unităţi (cotă de 9,2%) şi Audi cu 266.582 unităţi (cotă de 8,6%).
La mică distanţă de Reanult şi Dacia se află Skoda, cu 147.197 automobile înmatriculate şi o cotă de piaţă de 4,8%. În decembrie, înmatriculările Renault şi Dacia au scăzut cu 6,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2011, la 10.229 automobile, iar cota de piaţă a fost de 5%. La nivelul pieţei germane, înmatriculările totale au scăzut luna trecută cu 16,4%, la 204.331 unităţi. Din cele 31 de mărci analizate, numai 12 au înregistrat creşteri anul trecut.
Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 6% în 2012, la 150.740 de automobile, în timp ce piaţa a înregistrat un declin de 2,9%, la 3.082,504 unităţi, a anunţat Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
Cota de piaţă a Renault-Dacia s-a menţinut anul trecut la 4,9%. VW a rămas anul trecut lider de piaţă detaşat, cu 672.921 automobile înamtriculate (cotă de piaţă 21,8%), urmat de BMW şi Mini cu 284.494 unităţi (cotă de piaţă 9,2%), Mercedes cu 283.006 unităţi (cotă de 9,2%) şi Audi cu 266.582 unităţi (cotă de 8,6%).
La mică distanţă de Reanult şi Dacia se află Skoda, cu 147.197 automobile înmatriculate şi o cotă de piaţă de 4,8%. În decembrie, înmatriculările Renault şi Dacia au scăzut cu 6,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2011, la 10.229 automobile, iar cota de piaţă a fost de 5%. La nivelul pieţei germane, înmatriculările totale au scăzut lu