ȘTIRE-ATAC. Antena 1 știe cu siguranță de ce a ieșit Pro TV de pe Dolce. Într-o știre difuzată sâmbătă, Antena 1 spune că decizia Romtelecom este justificată pentru că, oricum, audiența Pro “a fost erodată de canalele Intact.”
Originală în știrea cu care își atacă concurentul este și explicația pe care o dă Antena 1 pentru înlocuirea Pro TV cu HBO: “Strategia de înlocuire a posturilor Pro TV cu HBO este cu atât mai potrivită, cu cât Pro TV s-a făcut cunoscută ca o stație axată pe filme.”
Prețul propus de Pro TV ar fi dus la un compromis, “compromis pe care Romtelecom nu este de acord să-l accepte“, spune știrea Antena 1, post care a trecut la rândul său printr-o situație similară când, din cauza prețului cerut, a ieșit din grila Digi, a operatorului RCS.
Din știre:
“Solicitarea de majorare a Pro TV SA nu este justificată de performanțele stațiilor TV sau de calitatea programelor difuzate. De altfel, decizia Romtelecom a avut în vedere scăderea cotei de piață a posturilor CME din ultimii ani.”
“Poziția grupului american pe piața românească a fost erodată de stațiile grupului Intact și de canalele de nișă.”
“Creșterea acestor costuri de către Pro TV SA care nu sunt în concordanță cu realitățile pieței ar fi implicat în mod automat costuri mai mari pentru abonamentele clienţilor Romtelecom, compromis pe care compania nu este de acord să-l accepte.”
“Strategia de înlocuire a posturilor Pro TV cu HBO este cu atât mai potrivită, cu cât Pro TV s-a făcut cunoscută ca o stați axată pe filme.”
Subiectul Pro TV – Dolce a fost prezent și pe Antena 3, într-o știre aproape identică, tratată mult mai pe larg, cu citate de pe forumuri, în care abonații Romtelecom se dezlănțuie împotriva Pro TV.
ȘTIRE-ATAC. Antena 1 știe cu siguranță de ce a ieșit Pro TV de pe Dolce. Într-o știre difuzată sâmbătă, Antena 1 spun