Mămicile casnice sau care sunt nevoite să echilibreze viaţa de birou cu creşterea copiilor se află în centrul campaniei de promovare a noului Fiat 500L, "The Motherhood" (n.r.-joc de cuvinte între rolul de mamă, "cartierul mamelor" şi o expresie din argoul englez pentru capota unei maşini).
Campania a fost lansată pe 19 decembrie şi, în scurt timp a devenit un hit pe Internet, acumulând peste două milioane de vizualizări pe YouTube.
Inspirat din cultura hip-hop, unde majoritatea clipurilor sunt realizate în jurul ideii stilului de viaţa opulent al artiştilor, spotul publicitar prezintă o mămică privată de somn care cântă despre alăptare, iritaţii de la scutece, haine de firmă murdărite de voma micuţilor şi alte "plăceri" care vin la pachet cu un copil.
Mămicile casnice sau care sunt nevoite să echilibreze viaţa de birou cu creşterea copiilor se află în centrul campaniei de promovare a noului Fiat 500L, "The Motherhood" (n.r.-joc de cuvinte între rolul de mamă, "cartierul mamelor" şi o expresie din argoul englez pentru capota unei maşini).
Campania a fost lansată pe 19 decembrie şi, în scurt timp a devenit un hit pe Internet, acumulând peste două milioane de vizualizări pe YouTube.
Inspirat din cultura hip-hop, unde majoritatea clipurilor sunt realizate în jurul ideii stilului de viaţa opulent al artiştilor, spotul publicitar prezintă o mămică privată de somn care cântă despre alăptare, iritaţii de la scutece, haine de firmă murdărite de voma micuţilor şi alte "plăceri" care vin la pachet cu un copil.