PSA "Peugeot Citroen", cel mai mare constructor auto din Franţa, şi-ar putea înstrăina participaţia de 57% deţinută la producătorul de componente auto "Faurecia", potrivit "CM-CIC Securities".
Florent Couvreur, analist la "CM-CIC Securities", a afirmat, într-o notă către clienţi: "Problemele persistente ale PSA şi lipsa capacităţii de a găsi soluţii rapide şi de durată înseamnă că este tot mai probabil ca societatea să vândă mai multe active. Considerăm că participaţia deţinută la Faurecia ar putea fi următorul activ de pe lista vânzărilor".
Jean-Baptiste Mounier, purtător de cuvânt al "Peugeot", a refuzat să comenteze planurile grupului privind "Faurecia".
În decembrie 2012, "Peugeot" a obţinut un acord de finanţare de 11,5 miliarde euro pentru divizia sa bancară, ca parte a unui program mai amplu de consolidare a grupului.
Vânzările "Peugeot" au scăzut cu 16% în Europa, în noiembrie 2012, la 105.284 vehicule, cota de piaţă a societăţii ajungând la 10,9%, de la 11,7% în aceeaşi lună din 2011, conform Asociaţiei Producătorilor de Automobile din Europa (ACEA).
ALINA VASIESCU PSA "Peugeot Citroen", cel mai mare constructor auto din Franţa, şi-ar putea înstrăina participaţia de 57% deţinută la producătorul de componente auto "Faurecia", potrivit "CM-CIC Securities".
Florent Couvreur, analist la "CM-CIC Securities", a afirmat, într-o notă către clienţi: "Problemele persistente ale PSA şi lipsa capacităţii de a găsi soluţii rapide şi de durată înseamnă că este tot mai probabil ca societatea să vândă mai multe active. Considerăm că participaţia deţinută la Faurecia ar putea fi următorul activ de pe lista vânzărilor".
Jean-Baptiste Mounier, purtător de cuvânt al "Peugeot", a refuzat să comenteze planurile grupului privind "Faurecia".
În decembrie 2012, "Peugeot" a obţinut un acord de finanţare de 11,5 miliarde euro pentru div