Cuvântul „hashtag”, folosit pentru a desemna subiectul mesajelor abordate pe Twitter şi alte reţele sociale, a fost ales cuvântul anului 2012 de către Societatea Americană a Dialectelor, scrie Daily Mail.
„Hashtag-urile”, acele cuvinte precedate de semnul „#” pe Twitter, sunt folosite de mulţi ani, însă în 2012 au început să fie folosite şi pe Facebook ori pe alte site-uri şi să-şi extindă influenţa şi în afara online-ului, consideră Societatea Americană a Dialectelor. Daily Mail scrie că „hashtag-urile” creează trenduri în ceea ce priveşte subiectele de discuţie din societate, atât pe internet, cât şi în viaţa de zi cu zi.
Multe dintre celelalte finaliste pentru titlul de cuvântul anului au legătură tot cu internetul: este vorba despre acronimul YOLO (You live only once – Trăieşti doar o dată) şi „Gangnam style”, după melodia cu acelaşi nume. În plus, Societatea Americană a Dialectelor a nominalizat şi expresii precum „fiscal cliff” (care s-ar traduce prin „vârf fiscal”) ori „marriage equality”.
Cuvântul „hashtag”, folosit pentru a desemna subiectul mesajelor abordate pe Twitter şi alte reţele sociale, a fost ales cuvântul anului 2012 de către Societatea Americană a Dialectelor, scrie Daily Mail.
„Hashtag-urile”, acele cuvinte precedate de semnul „#” pe Twitter, sunt folosite de mulţi ani, însă în 2012 au început să fie folosite şi pe Facebook ori pe alte site-uri şi să-şi extindă influenţa şi în afara online-ului, consideră Societatea Americană a Dialectelor. Daily Mail scrie că „hashtag-urile” creează trenduri în ceea ce priveşte subiectele de discuţie din societate, atât pe internet, cât şi în viaţa de zi cu zi.
Multe dintre celelalte finaliste pentru titlul de cuvântul anului au legătură tot cu internetul: este vorba despre acronimul YOLO (You live only once – Trăieşti doar o dată) şi „Gangnam style”, după melodia cu acelaşi n