Directorul de marketing Nikos Koropoulis doreşte să deschidă un magazin al clubului, de unde suporterii să cumpere însemne cu CS Turnu Severin. Grecul doreşte că mehedinţenii să poată cumpără fulare, căciuli, eşarfe, echipamente sau steaguri, cu care să vină pe stadion, dar şi pixuri, brichete, scrumiere, brelocuri şi alte obiecte decorative, suveniruri care nu au existat până acum în fotbalul de la malul Dunării. Totodată, directorul de marketing anunţă că va achiziţiona softul necesar funcţionării turnichetelor montate la intrarea în stadion încă de acum urmă cu un an, dar nefuncţionale până în prezent.
Accesul în arenă, doar cu tichet electronic
De altfel, la întocmirea caietului de licenţiere, CS Turnu Severin a primit derogare din partea LPF, pe perioada turului, până la darea în folosinţă a turnichetelor „Vom deschide până la reluarea campionatului un magazin, de unde mehedinţenii să-şi cumpere obiecte cu însemnele clubului. Vrem să schimbăm mentalitatea, să nu mai vedem suporteri cu însemnele Stelei sau ale lui Dinamo pe stadionul nostru. Vrem să-i facem să-şi iubească echipa din oraşul natal. La primul meci de acasă vor funcţiona şi turnichetele, iar accesul se va face pe baza unui bilet electronic. În 1996 am avut această idee, pe când eram la departamentul de marketing de la Olympiakos Pireu, dar mulţi mi-au spus că este imposibil. Am reuşit până la urmă să o implementez şi asta voi face şi la Severin. Toată lumea va intra în stadion doar pe bază de bilet. Facem şi fan-club la Kladovo, în Serbia, pentru a atrage şi spectatorii de peste Dunăre”, a precizat Koropoulis, deşi CS Turnu Severin este un club fără tradiţie, care îşi are originea în judeţul Dolj. În urmă cu două ierni, echipa-fanion a judeţului, FC Drobeta, s-a desfiinţat, iar pe Stadionul „Municipal” a fost adusă Gaz Metan CFR Craiova, devenită ulterior Gaz Metan Severin, iar din