Grupul E ON şi-a concentrat serviciile de contabilitate într-un centru aflat la Cluj în care activează deja 70 de salariaţi.
Până la finalul anului compania E. ON intenţionează să ajungă la 200 de angajaţi în centrul care funcţionează în clădirea Amera Tower, de pe Calea Baciului nr. 2-4.
Centrul de servicii al grupului E.ON, devenit operaţional la finalul anului trecut, a fost inaugurat ieri. Noul centru de business a ajuns la 70 de angajaţi, a anunţat, ieri, conducerea companiei, înainte de a tăia panglica inaugurală. "Am ales Clujul pentru bazinul de potenţial angajaţi, abilităţile lingvistice ale celor de aici, datorită infrastructurii existente, dar şi pentru costuri", a explicat Frank Hajdinjak, directorul general al E.ON România. Acesta a adăugat că, până finalul anului, centrul va ajunge la 200 de angajaţi. Un avantaj la angajare îl constituie limbile străine. "Nu se caută doar absolvenţi de studii economice. Ne interesează şi alte studii. Limbile străine. Căutăm vorbitori de suedeză, germană, engleză, spaniolă, italiană, franceză, maghiară. Anunţurile pentru posturile disponibile vor fi postate pe site-urile speciale de recrutare", a afirmat Hajdinjak. Top managementul centrului de la Cluj este asigurat de un manager din România, unul din Germania şi unul din Ungaria. 40-50 de angajaţi vor fi transferaţi din zona de contabilitate a companiei, iar restul locurilor de muncă din centrul de la Cluj sunt nou create, a mai informat conducerea companiei.
Centrul de servicii business de la Cluj al E.ON urmează să aibă peste 500 de angajaţi până în 2015. Acesta va furniza servicii de contabilitate pentru toate companiile grupului german, va deservi activitatea E.ON din ţări ca Suedia, Spania sau Italia. Acesta funcţionează în clădirea Amera Tower, de pe Calea Baciului nr. 2-4, unde a preluat o suprafaţă de 2.000 mp. Imobilul a găzduit până anul t