Grupul E.ON a inaugurat marți, 8 ianuarie, la Cluj-Napoca, un centrul de servicii cu sediul de 2.000 mp în clădirea Amera Tower de pe strada Baciului nr. 2-4.
Business Service Center (BSC) de la Cluj al E.ON România va număra aproximativ 500 de angajați și va furniza servicii de contabilitate pentru toate companiile grupului german.
Centrul de servicii de la Cluj va deservi activitatea E.ON din țări ca Spania, Italia, Suedia, directorul general al E.ON România, Frank Hajdinjak, explicând că decizia înființării la Cluj a acestui centru s-a datorat în principal infrastructurii și costurilor mici, apreciind totodată abilitățile bilingve ale viitorilor angajați.
Centrul este deja funcțional și furnizează servicii pentru o sucursală a companiei din Europa. „Angajații deja au început deja să lucreze, să-și asume responsabilități reale, să găsească temporar contabili din octombrie pentru unitatea noastră regională din Suedia”, a spus Edgar Ashenbrenner.
Directorul E.ON România a mai anunțat că, până la sfârșitul anului 2013, centrul de servicii inaugurat astăzi va ajunge la 200 de angajați.