Tendintele la nivel international in comertul online si social media incep sa se simta din ce in ce mai puternic si in Romania. Economia digitala romaneasca reuseste sa copieze si sa transfere know-how din vest in proiectele nationale suficient de repede, considera analistul specializat pe eCommerce Liviu Taloi.
Intr-un post pe blogul personal el subliniaza ca eCommerce-ul in particular este mereu in avangarda, fiind mereu primul in a experimenta noi instrumente si tehnici prin care sa aibe succes.
Taloi puncteaza mai multe tendinte in eCommerce dar si in social media anului 2013, unele dintre ele deja amintite anterior de Wall-Street.ro. In continuare SoLoMo (Social, Local, Mobile) devine din ce in ce mai palpabil, mai usor de comercializat.
“La noi Social Media a avut o expansiune mare in 2012 si aceasta se va intampla si in 2013. Vor fi mult mai multe campanii desfasurate in social media iar comertul online romanesc nu va fi singurul care va profita de acest lucru. Stiu ca inca se cauta Sfantul Graal cu social media, sunt companii care inca nu si-au gasit locul corect printre bloggeri sau influenceri, dar stiu multe exemple de magazine online care au deja succes si vand efectiv cu ajutorul acestui “nou” (sau e deja vechi?) canal media”, scrie Taloi. Deci, social media vinde, daca stii cum sa o abordezi.
Se asteapta de asemenea primii pasi mai importanti ai mobile. Citeste si:A 7-a editie a Galei Premiilor eCommerce are loc pe 30 octombrie 2012A inceput Gala Premiilor eCommerce: Ce promite editia din acest anSeminar pe tema dezvoltarii afacerilor online
“Daca despre social media nu as putea zice ca in 2013 va exploda (oricum o va face mai bine decat in 2012), despre Mobile, cu tot ce inseamna marketing mobile, eCommerce pe mobile, advertising pe mobile, aplicatii pe mobile, pot spune la unison cu alti specialisti de afara ca a