Locuitorii sectorului 1 pot depune cererile de reînnoire a contractelor de închiriere a locurilor de parcare, însă taxa aferentă nu va fi încasată până la reglementarea nivelului acesteia şi al impozitelor de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti, informează Primăria Sectorului 1.
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, marţi, de Primăria Sectorului 1, locuitorii sectorului pot depune cererile pentru reînnoirea contractelor de închiriere a locurilor de parcare la sediul Administraţiei Domeniului Public Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr. 4, fără a plăti taxa.
"Taxele şi impozitele la nivelul Municipiului Bucureşti vor fi stabilite printr-o hotărâre a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) după adoptarea de către Guvern a ordonanţei privind modificarea Codului fiscal în privinţa taxelor şi a impozitelor locale", se arată în comunicat.
Pentru a închiria un loc de parcare de reşedinţă, bucureştenii din sectorul 1 trebuie să depună, până la 31 martie 2013, o cerere de închiriere, o copie după actul de identitate al solicitantului cu domiciliul în imobilul respectiv, o copie după certificatul de înmatriculare al autoturismului pe care îl deţine, un plan topografic de situaţie scara 1:500 cu amplasamentul locului de parcare solicitat şi o taxă al cărei cuantum va fi stabilit după reglementarea de către CGMB a nivelului taxelor şi impozitelor în Capitală, precizează Primăria Sectorului 1.
"Dacă până la data de 31 martie 2013 cetăţenii care au avut contract de închiriere a unui loc de parcare pe anul precedent nu îşi manifestă intenţia de a-l reînnoi, Administraţia Domeniului Public Sector 1 poate atribui locul de parcare respectiv oricărei persoane interesate", se mai precizează în comunicat.
În sectorul 1 există peste 8.000 de locuri de parcare de reşedinţă, care se adaugă celor peste 100.000 de locuri de parcare