Surs foto: Financiarul
PRESA LOCALĂ – 2,5 MILIOANE DE EURO DIN PUBLICITATE. Principalele ziare locale au publicat 74.879 de machete publicitare, în 11 luni ale anului 2012, conform monitorizărilor Alfa Cont. Forbes România estimează că presa locală tipărită (pe hârtie) a atras publicitate în valoare de aproximativ 2,5 milioane de euro. Pe primul loc în topul volumelor de publicitate obținute (și calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate) s-a plasat ziarul craiovean Gazeta de Sud (7.546 de inserții). Pe locurile următoare s-au aflat Informația zilei din Satu Mare (5.401 reclame), Ziarul de Iași (8.538) și Transilvania Expres (3.535). Ziarul gălățean Viața liberă a publicat, în primele 11 luni ale anului, 7.083 de machete publicitare.
Presa locală tipărită s-a adâncit în criză. Va dispărea în 2013?
RĂZBOI CABLU-TV ŞI ÎN BULGARIA. Tensiunile care au dus, în România, la scoaterea posturilor Pro TV din grila Dolce se regăsesc la începutul acestui an şi în Bulgaria. Posturile operate în ţara vecină de grupul CME – care în România operează Pro TV – au ieşit de la începutul acestui an din grilele celui mai mare operator de cablu, Bulsatcom, iar părţile se acuză de preţuri prea mari, respectiv de “santaj”, scrie HotNews.ro, care citează Novinite.com.
Potrivit sursei citate, bTV Media Group, care operează posturile bTV, şi-a retras acordul de retransmisie pentru Bulsatcom, operator care are o cotă de piaţă de 35%. Conflictul s-a intensificat la sfârşitul anului trecut, iar din 2 ianuarie canalele respective nu mai pot fi urmărite de abonaţii Bulsatcom.
Război TV-cablu şi la vecini: posturile din Bulgaria ale grupului care operează Pro TV au ieşit din grilele celui mai mare operator de cablu, Bulsatcom
CRISTOIU VA REALIZA INTERVIURI PENTRU B1 TV. Realizatorul Ion Cristoiu nu va mai apărea la B1 TV seară de seară în emisiunea lui Nelu