Un contract intre compania aeriana Alitalia si compania Carpatair, din Romania, a starnit controverse in Italia.
Alitalia a contractat Carpatair pentru a efectua nu doar unele rute externe, din Romania, Moldova si Ucraina, dar si rute interne din Italia, spre nemultumirea angajatilor proprii, relateaza Romacapitale.net.
Potrivit unui raport al institului de statistica din Italia, intre 2007 si 2011, utilizarea companiilor italiene de catre pasageri a scazut cu 16 la suta, pana la 40%. In plus, 46 de procente din totalul pasagerilor s-au orientat spre companiile low-cost.
Desi nu a facut un anunt oficial in privinta contractelor cu firma Carpatair, potrivit unor surse s-ar putea adauga si alte rute, respectiv din Alghero, Parma si Roma spre Bolzano.
Contractul dintre cele doua companii a scandalizat unii politicieni italieni. Astfel, deputatul Francesco Barbato, din partidul de centru Italia Valorilor, a cerut chiar o ancheta parlamentara in acest caz.
Acesta sustine ca este absurd ca Alitalia sa cedeze zboruri companiei din Romania, in destinatii pentru care ceruse conditii speciale, din cauza crizei, iar costurile sunt suportate de contribuabilii italieni. In plus, peste 500 de angajati ai Alitalia au fost concediati.
Un contract intre compania aeriana Alitalia si compania Carpatair, din Romania, a starnit controverse in Italia.
Alitalia a contractat Carpatair pentru a efectua nu doar unele rute externe, din Romania, Moldova si Ucraina, dar si rute interne din Italia, spre nemultumirea angajatilor proprii, relateaza Romacapitale.net.
Potrivit unui raport al institului de statistica din Italia, intre 2007 si 2011, utilizarea companiilor italiene de catre pasageri a scazut cu 16 la suta, pana la 40%. In plus, 46 de procente din totalul pasagerilor s-au orientat spre c