Pentru Apple, iPad este produsul cu care domină autoritar o piaţă în expansiune, cea a tabletelor PC, compensând pentru pierderea de teren în faţa Samsung, pe piaţa smartphone-urilor.
Apple iPad are un succes atât de mare, încât dacă ar fi o afacere de sine stătătoare, s-ar număra printre cele mai profitabile companii din lume, relatează Fortune.
Conform analiştilor de la Bernstein Research, linia iPad a adus anul trecut venituri care însumează 32 de miliarde de dolari, fiind responsabilă pentru 60% dintre toate tabletele vândute la nivel mondial. Cifrele pot doar să crească, consideră analiştii, urmând să crească la un procent de 75% şi 46 de miliarde în 2013.
Apple iPad ar fi, în cazul în care ar fi o companie separată, a 11-a companie de electronice din Statele Unite, şi ar fi intrat în topul Fortune 500 pe locul 98, în 2012, uitându-se în jos către companii cu vechime ca Nike sau McDonald's.
De la momentul în care a fost lansată şi a deschis, practic, o nouă piaţă, tableta iPad a reuşit să destabilizeze laptopurile de pe primul loc în domeniul computerelor portabile.
Pentru Apple, iPad este produsul cu care domină autoritar o piaţă în expansiune, cea a tabletelor PC, compensând pentru pierderea de teren în faţa Samsung, pe piaţa smartphone-urilor.
Apple iPad are un succes atât de mare, încât dacă ar fi o afacere de sine stătătoare, s-ar număra printre cele mai profitabile companii din lume, relatează Fortune.
Conform analiştilor de la Bernstein Research, linia iPad a adus anul trecut venituri care însumează 32 de miliarde de dolari, fiind responsabilă pentru 60% dintre toate tabletele vândute la nivel mondial. Cifrele pot doar să crească, consideră analiştii, urmând să crească la un procent de 75% şi 46 de miliarde în 2013.
Apple iPad ar fi, în cazul în care ar