> Până la începutul săptămânii, municipalitatea înregistrase aprox. 1000 de solicitări > În localitate sunt disponibile 1753 de locuri în parcările de reşedinţă
Primăria municipiului Fălticeni a prelungit, până pe data de 31 ianuarie 2013, termenul pentru depunerea documentelor necesare la atribuirea locurilor în parcările de reşedinţă din municipiu. Reamintim, atribuirea se va face în baza Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare în municipiul Fălticeni, aprobat de CL Fălticeni în data de 28 noiembrie 2012.
Potrivit procedurii de atribuire/ licitaţie a locurilor de parcare de reşedinţă, solicitanţii vor depune la Primăria Fălticeni o cerere, documente privind domiciliul (copie B.I./C.I., actul de proprietate/ folosinţă a apartamentului (vânzare-cumpărare, donaţie, închiriere etc.), copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului deţinut în proprietate sau în folosinţă, documente privind dreptul de folosinţă a autovehiculului (contract de leasing, contract de comodat) după caz, dovada achitării la zi a impozitelor şi taxelor locale, a amenzilor şi a cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari.
Până la începutul acestei săptămâni au fost depuse la municipalitatea fălticeneană circa 1000 de cereri, în localitate fiind inventariate 1753 de locuri de parcare.
Parcările de reşedinţă vor fi destinate utilizării de către proprietarii/ locatarii imobilelor, între orele 15.00 – 08.00. În parcările de reşedinţă se vor atribui locuri de parcare numai proprietarilor/ deţinătorilor de autovehicule cu masa maxim autorizată de până la 3,5 tone. Procedura de atribuire/ licitaţie se va realiza de către o comisie constituită prin dispoziţia Primarului Fălticeni, pe asociaţii de proprietari. Tariful stabilit pentru un loc de parcare este de 120 de lei/an/loc de parcare.