Piaţa locală a serviciilor de expediere internaţională oferă, în continuare, oportunităţi de creştere mai semnficative decât ţările vecine, consideră Daniel Kearvell, managing director "DHL Express" România. Ţara noastră prezintă şi o serie de provocări pentru dezvoltarea afacerii, însă acestea fac parte din activitatea zilnică a companiei, care a finalizat o serie de investiţii având drept scop îmbunătăţirea eficienţei, ne-a declarat domnia sa.
"DHL" România procesează, anual, 3,5 milioane de expedieri. Anul trecut, numărul mediu de expedieri procesate zilnic a fost de 15.000, în creştere cu 16% faţă de anul precedent. În luna decembrie, numărul expedierilor zilnice a urcat cu 30% faţă de noiembrie, în ultima săptămână a anului numărul zilnic de apeluri primite din partea clienţilor fiind cu 72% mai mare decât media zilnică anuală. Numărul mediu de apeluri zilnice din decembrie a depăşit numărul mediu zilnic din 2012 cu 46 de procente.
* Interviu cu Daniel Kearvell, Managing Director "DHL Express" România
Reporter: Cum a evoluat piaţa serviciilor de logistică în ultimii ani?
Daniel Kearvell: Industria noas-tră reflectă puternic evoluţia economiei, per ansamblul său. Dificultăţile din anii 2008 şi 2009 s-au resimţit şi în domeniul nostru, în condiţiile în care suntem cei care transportăm bunurile produse în alte sectoare. În următorii doi ani, a avut loc o consolidare, iar anul trecut am ajuns la un nivel apropiat de cel de dinainte de declanşarea crizei.
Clienţii ne-au cerut o îmbunătăţire a eficienţei şi un nivel superior de calitate, iar, pe măsură ce piaţa se dezvoltă, serviciile pe care le oferim devin din ce în ce mai bune. Dacă ne uităm la piaţa serviciilor de logistică la nivel internaţional, aceasta a avut o evoluţie relativ stabilă în ultimii ani, nu au avut loc creşteri spectaculoase, divergente faţă de tedinţele din eco