Producătorul de îmbrăcăminte suedez H&M a anunţat, miercuri, lansarea noii sale mărci - & Other Stories - în zece ţări europene, pentru a-şi lărgi clientela.
La Paris, Londra, Milano, Berlin, Stockholm, Barcelona şi Copenhaga, pasionatele de modă vor găsi produsele aparţinând noii mărci din primăvara acestui an. Producătorii promit lansarea unor "piese fetiş, care trebuie să existe în garderoba fiecărei femei, într-o gamă largă de preţuri".
& Other Stories este o marcă de lux şi include o selecţie variată de pantofi, poşete, produse de înfrumuseţare, haine prêt-à-porter.
Magazinul online, stories.com, va fi disponibil în Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Olanda, Spania, Suedia şi Marea Britanie.
În 2011, H&M şi-a pierdut titlul de cel mai mare distribuitor mondial de textile, fiind surclasat de producătorul spaniol Inditex (Zara), mai deschis în a se dezvolta pe pieţele emergente şi a-şi diversifica oferta (Bershka, Massimo Dutti, Zara Home).
Grupul a deţinut mult timp o singură marcă - H&M -, înainte de a lansa COS, în 2007, şi Monki, ce vizează un public mai în vârstă, fără un buget restrictiv.
H&M, care a înregistrat un profit net aproape stabil, de 3,622 de miliarde de coroane (427 de milioane de euro), în trimestrul al treilea al anului trecut, se plânge de o conjunctură economică dificilă.