Primăria a editat şi tipărit, la începutul lunii ianuarie, pliantul care anunţă tema anului 2013: Sibiu Smart. Pliantul inscripţionat cu logo-ul Sibiu Smart prezintă în, 19 secţiuni principalele atracţii ale Sibiului, de la evenimente culturale la plimbări cu trăsura sau cu bicicleta pe traseul verde.
Pliantul este în fapt un “port” de la care cei care doresc să cunoască oraşului pot pleca. Cele mai importante evenimente culturale şi atracţii sunt prezentate cu numele şi o foarte scurtă descriere, împreună cu datele de contact ale organizatorului. În dreptul fiecărui eveniment a fost tipărit un „QR code” care duce la pagina web a organizatorului, pentru mai multe informaţii.
Broşura conţine o scurtă descriere a temei Sibiu Smart. Piesele de teatru “Faust” şi “Un tramvai numit Popescu” sunt prezentate succint în broşură ca exemple de producţii inedite de teatru. Oaspeţilor li se propune apoi o plimbare cu trăsura sau cu sania în Muzeul Civilizaţiei Populare ASTRA, o plimbare cu barca pe lacul din Grădina Zoologică sau un tur al oraşului cu bicicleta.
Apar detalii despre expoziţiile găzduite de Muzeul Naţional Brukenthal, Galeriile de Artă Populară, Muzeul Farmaciei, dar şi cele din sala expoziţională a Primăriei. În paginile pliantului este amintită şi Casa Calfelor din Piaţa Huet, cu atelierele de meşteşuguri organizate de calfele călătoare. De asemenea, este prezentat târgul de produse bio din Piaţa Huet.
Într-o primă etapă, pliantul a fost tipărit în limba germană pentru a fi prezentat la târgul de turism din Viena, aflat în plină desfăşurare. Variantele în limba română şi engleză vor fi tipărite în următoarea perioadă. Pliantele vor fi disponibile turiştilor cu titlu gratuit, în centrele de informare turistică administrate de Primăria Sibiu. Tirajul iniţial tipărit în limba germană este de 5.000 de unităţi. @N_P