Noul şef al Comisariatului Regional Centru pentru Protecţia Consumatorului, instituţie care îşi are sediul la Braşov, Sorin Claudiu Susanu (foto stânga), ne-a declarat că îşi doreşte, într-o primă fază a activităţii sale, să facă a analiză a activităţii din ultima perioadă a comisariatelor judeţene din cele şase judeţe ce se află în subordinea instituţiei amintite, respective cele din Braşov, Sibiu, Mureş, Alba, Harghita şi Covasna. „În primul rând doresc o evaluare generală a personalului, a dotărilor de care aceştia dispun, a acţiunilor acestora şi a tematicilor de control specifice zonelor, iar după ce voi încheia toată această analiză, să găsim soluţii pentru problemele cu care aceştia se confruntă. Oricum, în primul rând, vreau să-i cunosc pe angajaţii din fiecare judeţ”.
Susanu doreşte totodată o „creştere a vizibilităţii instituţiei, pentru că, din punctul meu de vedere, cred că mulţi consumatori nu îşi cunosc toate drepturile şi din acest motiv nici nu ştiu foarte bine cum să procedeze şi cum să se apere atunci când un produs pe care îl primesc este neconform standardelor”. Totodată, Susanu spune că relaţia dintre instituţia pe care o conduce şi mass-media este importantă deoarece poate influenţa în bine consumatorul, „determinându-l pe acesta să conştientizeze drepturile pe care le are şi de a afla în timp util informaţiile referitoare la produsele şi serviciile neconforme”.
„Viziunea mea este aceea de control în vederea prevenirii unor abuzuri la adresa beneficiarilor de diverse servicii. Pot spune că vreau să fiu considerat un prieten al consumatorului şi duşman al agenţilor economici care oferă produse şi servicii neconforme”, a concluzionat acesta. Noul şef al Comisariatului Regional Centru pentru Protecţia Consumatorului, instituţie care îşi are sediul la Braşov, Sorin Claudiu Susanu (foto stânga), ne-a declarat că îşi doreşte, într-o primă