Ogilvy&MatherRomania, al treilea grup de comunicare de pe piata locala, ar putea deveni din acest an un centru de dezvoltare de proiecte digitale pentru tari din Europa de Vest, Africa de Sud si America de Nord, a declarat pentru Wall-Street.ro, Manuela Necula, directorul general al grupului.
„Pentru 2013 prognozam continuarea cresterii businessului in zona digitala iar castigarea unor clienti externi pentru care dezvoltam deja astfel de proiecte, confirma aceasta directie. In acest an tintim sa atingem statutul de hub digital pentru piete din Europa de Vest, Africa de Sud si America de Nord”, explica managerul.
Printre clientii castigati in 2012 de Ogilvy&Mather Romania pe zona de digital se numara IBM, Nestle, Motorola, Barclays, UPS, Mattel, Transparency International, proiectele urmand sa fie realizate pentru tari precum Marea Britanie, Germania, Franta, Africa de Sud.
Ogilvy Romania activeaza pe segmentul de digital prin compania OgilvyOne, care in 2011 a avut o cifra de afaceri de circa 0,85 milioane de euro. Compania este condusa de Andy Lita.
Grupul Ogilvy&Mather Romania este al treilea jucator pe piata locala de comunicare, cu afaceri de circa 58,7 milioane de euro in 2011 si un profit net de aproximativ un milion de euro, conform Ministerul de Finante. Grupul este format din companiile Ogilvy&Mather Advertising (creatie), Ogilvy PR (relatii publice), Ogilvy One (digital), OgilvyAction (BTL), MindShare (media) si MEC (media).
Necula spune ca are incredere intr-o evolutie pozitiva a businessului in acest an deoarece „obiectivele si planurile multora dintre clientii nostri sunt extrem de ambitioase”. In 2012, unii clienti au comunicat agresiv, altii au fost conservatori Printre clientii Ogilvy&Mather Romania se numara BAT, Kraft, Cosmote si Germanos, Ford , Zentiva, Nestlé, Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD, Caroli Foods