Dupa Sarbatori, perioada de reduceri din luna ianuarie reprezinta una dintre cele mai bune ocazii de shopping, pentru toti consumatorii din Europa. Totusi, haosul si aglomeratia din oras pot constitui un mare impediment. O modalitate prin care acestia pot profita de reduceri, fara a pierde timpul la coada, este comertul online.
MasterCard analizeaza ultimele tendinte in comertul electronic si ofera cateva sfaturi pentru a profita de avantajele cumparaturilor online.
Cumparaturi fara frontiere
Prin intermediul comertului online, magazinele internationale devin mult mai usor accesibile. Conform unui studiu recent, comandat de Comisia Europeana, consumatorii au la dispozitie de 16 ori mai multe optiuni, atunci cand comanda din magazinele virtuale din Europa, decat daca ar cumpara din magazinele locale traditionale.
„Folosind modalitatile de plata internationale, precum MasterCard sau Maestro, consumatorii au acces la o paleta variata de produse si servicii, disponibile in Europa, sau chiar dincolo de granitele continentului”, spune Jennifer Rademaker, senior vice president of core products, din cadrul MasterCard Europe.
„Cumparaturile virtuale pot fi facute dintr-o multime de magazine, care pot fi localizate din Paris pana in Varsovia, consumatorii beneficiind de aceleasi standarde de siguranta, insa de mult mai mult confort”, a adaugat el.
„In afara de reducerile de sezon, shopping-ul online atrage si printr-o categorie ce exista exclusiv in mediul virtual - in Romania, aproape 100 de site-uri colective activeaza in domeniul ofertelor, cu reduceri de pana la 90%, disponibile tot timpul anului”, spune Gabriel Ghita, business development manager CEE, MasterCard Europe.
Potrivit acestuia, ofertele cu extra discount reprezinta un imbold solid pentru ca romanii sa faca prima tranzactie cu ca