de Sorana MAIER
10 ianuarie 2013 22:01
1 vizualizare
A-A+
Broşurile care sunt împărţite zilele acestea la Târgul de la Viena poartă sigla Sibiu – SMART. Noua siglă este una realizată de un grafician angajat de Primăria Sibiu şi nu cea anunţată de Universitatea "Lucian Blaga”, care a făcut un concurs pentru acest lucru.
Primăria a editat şi tipărit la începutul lunii ianuarie 2013 pliantul care anunţă tema anului 2013: Sibiu - SMART, a anun\at ieri, în conferinţa de presă, primarul Sibiului, Klaus Iohannis. Pliantul inscripţionat cu logo-ul Sibiu Smart prezintă în cele 19 secţiuni ale sale principalele atracţii ale Sibiului, de la evenimente culturale la plimbări cu trăsura sau cu bicicleta pe traseul verde.
Cele mai importante evenimente culturale şi atracţii sunt prezentate cu numele şi o foarte scurtă descriere, împreună cu datele de contact ale organizatorului. În dreptul fiecărui eveniment a fost tipărit un „QR code” care duce la pagina web a organizatorului, pentru a putea afla astfel mai multe informaţii despre respectivul eveniment.
Broşura conţine o scurtă descriere a temei Sibiu Smart. Piesele de teatru “Faust” şi “Un tramvai numit Popescu” sunt prezentate succint în broşură ca exemple de producţii inedite de teatru. Oaspeţilor li se propune apoi o plimbare cu trăsura sau cu sania în Muzeul Civilizaţiei Populare ASTRA, o plimbare cu barca pe lacul din Grădina Zoologică sau să facă un tur al oraşului cu bicicleta. De asemenea, suntem invitaţi la expoziţiile găzduite de Muzeul Naţional Brukenthal, Galeriile de Artă Populară, Muzeul Farmaciei, dar şi cele din sala expo a Primăriei. În paginile pliantului este amintită şi Casa Calfelor din Piaţa Huet, cu atelierele de meşteşuguri organizate de calfele călătoare.
În această primă etapă, pliantul a fost tipărit în limba germană, pentru că acest material este