CNADNR a fost trecută în subordinea ministrului delegat pentru proiecte de infrastructură, urmând ca în perioada imediat următoare să înceapă procedura juridică prin care atribuţiile companiei să fie delimitate, scrie Mediafax.
Ministrul Dan Şova se va ocupa de marile proiecte, inclusiv de autostrăzi, iar la Ministerul Transporturilor vor rămâne drumurile naţionale, potrivit unor surse ministeriale.
Separarea atribuţiilor CNADNR nu va presupune şi reacreditarea companiei la nivel european, deoarece autoritatea de management pentru Programul Operaţional Sectorial Transport va rămâne la ministerul de resort.
La finele anului trecut, Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, coordonat de ministrul delegat Dan Şova, a fost autorizat de Guvern să ceară în Adunarea Generală a Acţionarilor a CNADNR divizarea societăţii în două noi companii naţionale, respectiv Compania Naţională de Autostrăzi şi Compania Naţională de Drumuri.
Potrivit Mediafax, Compania Naţională de Autostrăzi va funcţiona sub autoritatea acestui nou departament, iar Compania Naţională de Drumuri Naţionale va fi organizată sub autoritatea Ministerului Transporturilor.
CNADNR a fost trecută în subordinea ministrului delegat pentru proiecte de infrastructură, urmând ca în perioada imediat următoare să înceapă procedura juridică prin care atribuţiile companiei să fie delimitate, scrie Mediafax.
Ministrul Dan Şova se va ocupa de marile proiecte, inclusiv de autostrăzi, iar la Ministerul Transporturilor vor rămâne drumurile naţionale, potrivit unor surse ministeriale.
Separarea atribuţiilor CNADNR nu va presupune şi reacreditarea companiei la nivel european, deoarece autoritatea de management pentru Programul Operaţional Sectorial Transport va rămâne la ministerul de resort.
La