Contractul pentru modernizare a peste 400 km de drumuri judeţene stă sub semnul întrebării, deşi licitaţia a fost atribuită încă din 2011. Consiliul Judeţean spune că va lua o decizie în perioada următoare. Între timp pregăteşte alte licitaţii, pentru modernizarea a încă 200 km.
Ultima încercare a Consiliului Judeţean de a se înţelege cu consorţiul condus de Kiat privind demararea lucrărilor de modernizare a celor peste 400 de km de drumuri judeţene, prevăzute în contractul licitat în vara lui 2011, se încheie cu un eşec. Lucrările de proiectare şi de execuţie urmau să înceapă cu un prim tronson, Ţaga - Geaca - Cămăraşu, însă nici în privinţa acestuia, consorţiul Kiat nu şi-a respectat angajamentul contractual.
În consecinţă, preşedintele Consiliului Judeţean, Horea Uioreanu, a anunţat că trebuie luată o decizie cu privire la situaţia Kiat. Între timp, sunt pregătite alte tronsoane pentru a fi scoase la licitaţie, un total de peste 200 km.
Planul Consiliului Judeţean de a reabilita drumurile judeţene bate pasul pe loc, deşi licitaţiile privind atribuirea celor două pachete de tronsoane, cu un total de 320 km, respectiv de peste 400 km, au fost adjudecate încă din 2011. În cazul pachetului câştigat de consorţiul condus de Samus, de 320 km, situaţia stagnează din pricina procedurii de avizare a lucrărilor. Propunerile tehice au fost însă aprobate de Regia Autonomă de Administrare a Domeniului Public şi Privat (RAADPP) - subordonată Consiliului Judeţean - ceea ce presupune că lucrările vor începe, totuşi, anul acesta, cel puţin pe anumite tronsoane. „În privinţa consorţiului condus de Samus încă nu am întâmpinat probleme. Chiar dacă procedura de avizare merge mai greu, măcar avem certitudinea că lucrările vor începe", a apreciat Uioreanu.
În cazul consorţiului condus de Kiat, situaţia nu stă mai bine nici de data aceasta. A trecut mai bine de u