După ce, anul trecut, a reușit să reglementeze modul de facturare a energiei termice pentru consumatorii din municipiul Buzău care utilizează repartitoare de consum, consilierul local PNL Constantin Ionescu, vicepreședinte al Uniunii Asociațiilor de Proprietari Buzău, vine cu un alt regulament menit să facă ordine în ceea ce privește atestarea celor care se doresc administratori de imobile.
Astăzi, el a depus la sediul Primăriei Buzău propunerea proiectului de hotărâre ,,Regulament privind organizarea și desfășurarea examenului de atestare a persoanelor fizice în vederea ocupării funcției de administrator de imobile”, în vederea supunerii spre dezbatere publică și însușire, pentru a putea fi prezentat Consiliului Local Municipal Buzău.
„Am în vedere, prin acest regulament, îmbunătățirea activității administratorilor din cadrul tuturor asociațiilor de proprietari, eliminării abuzurilor unor persoane ce dețin această funcție, cât și a stabili condițiile celor ce doresc să obțină un atestat de administrator. Aștept orice propunere venită din partea președinților de asociații de proprietari, proprietarilor din cadrul asociațiilor, pentru a putea găsi forma cea mai bună și utilă pentru o funcționare corectă la toate asociațiile de proprietari din Municipiul Buzău, în folosul cetățenilor”, a precizat consilierul local Constantin Ionescu.
Citeşte aici proiectul de regulament!
După ce, anul trecut, a reușit să reglementeze modul de facturare a energiei termice pentru consumatorii din municipiul Buzău care utilizează repartitoare de consum, consilierul local PNL Constantin Ionescu, vicepreședinte al Uniunii Asociațiilor de Proprietari Buzău, vine cu un alt regulament menit să facă ordine în ceea ce privește atestarea celor care se doresc administratori de imobile.
Astăzi, el a depus la sediul Primăriei Buzău propunerea proiectului de