Celebrul jucator al FC Barcelona, Gerard Pique, continua sa-si rafineze imaginea cu un nou site web lansat in aceasta saptamana.
Fundasul avand 6 milioane de fani pe Facebook si in curand 5 milioane de followers Twitter s-a imbogatit cu un nou instrument de comunicare cu fanii sai, dar mai ales pentru a-si prezenta sponsorii.
Brandurile Mango, Nike si Frederic Juvenot (o marca a ceasurilor de lux) apar astfel strategic pe prima pagina a site-ului, noteaza Sportune
Pentru a nu-si ofensa suporterii de pretutindeni, noul site Internet al lui Pique poate fi accesat in versiunile spaniola, catalana, engleza si... chineza.
La nivel tehnic, se observa mai ales o interesanta interfata de parcurs pentru a (re)descoperi biografia jucatorului, din 1997, atunci cand nu avea decat 10 ani, si pana astazi. Aceasta este insotita desigur de imagini.
Pe Internet, Gerard Pique face parte dintre jucatorii a carui imagine atrage cel mai mult atentia.Starul Barcei este prezent pe Twitter si Facebook, dar, de asemenea, pe Google +, Youtube, Instagram, WhoSay si pe celebra retea chineza, Tencent QQ.
Descoperiti aici, noul site al lui Gerard Pique http://www.gerardpique.com
Celebrul jucator al FC Barcelona, Gerard Pique, continua sa-si rafineze imaginea cu un nou site web lansat in aceasta saptamana.
Fundasul avand 6 milioane de fani pe Facebook si in curand 5 milioane de followers Twitter s-a imbogatit cu un nou instrument de comunicare cu fanii sai, dar mai ales pentru a-si prezenta sponsorii.
Brandurile Mango, Nike si Frederic Juvenot (o marca a ceasurilor de lux) apar astfel strategic pe prima pagina a site-ului, noteaza Sportune
Pentru a nu-si ofensa suporterii de pretutindeni, noul site Internet al lui Pique poate fi accesat in versiunile spaniola, catalana, eng