Administraţia Cimitirelor şi Crematoriilor Umane Bucureşti (ACCUB) a publicat pe site-ul de licitaţii publice www.elicitatie.ro, un anunţ potrivit căruia vrea să aloce aproximativ 1,5 milioane de euro pentru servicii de arhivare electronic a documentelor existente în arhiva instituţiei.
Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul de licitaţii publice, ACCUB - instituţie aflată în subordinea Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti - organizează o licitaţie deschisă pentru atribuirea unui contract care prevede prestarea serviciilor de arhivare electronică a documentelor existente în arhiva instituţiei.
Firma care urmează să fie desemnată câştigătoare urmează să asigure prelucrarea fizică, inventarierea şi scanarea documentelor, achiziţionarea de echipamente şi licenţe, precum şi servicii de instruire a personalului care va utiliza arhiva electronică. În prezent, arhiva fizică a ACCUB este de aproximativ 425 de metri liniari de dosare corespunzătoare locurilor de veci din toate cimitirele Capitalei, adică 176.560 de dosare. Având în vedere că fiecare dosar conţine între trei şi 100 de file, se estimează că numărul total de file ce ar trebui arhivate electronic este de aproximativ 2.125.000.
"Conform prevederilor Legii nr.16/1996 şi a normelor de aplicare, Administraţia Cimitirelor şi Crematoriilor Umane, în calitate de creator de documente, are obligaţia de a lua măsuri privind evidenţa, selecţionarea şi păstrarea documentelor care fac parte din Fondul Arhivistic Naţional, acestea fiind bunuri de interes naţional", a declarat vineri, pentru Mediafax, directorul ACCUB, Bogdan Tănase.
Valoarea estimată a contractului este cuprinsă între 4.200.000 lei fără TVA şi 6.358.000 lei (aproximativ 1,5 milioane de euro) fără TVA, termenul de finalizare a arhivei electronice fiind de 12 luni de la data atribuirii contractului.
Termenul limită fixat