Reprezentanţii Uvertura Mall au anunţat pe site-ul oficial un nou termen pentru deschiderea complexului, respectiv luna martie. Este al patrulea după cele din decembrie 2011, octombrie 2012 şi sfârşitul acestei luni.
Neoficial, informaţiile vehiculate fac referire la un deficit al contractelor încheiate de dezvoltator pentru ocuparea spaţiilor comerciale, precum şi o întârziere a lucrărilor.
Centrul comercial are o suprafaţă totală construită de 32.000 metri pătraţi, inclusiv parcare supraterană, respectiv 15.000 metri pătraţi suprafaţă de închiriat. Investiţia totală în proiect este estimată la 23 milioane de euro. „Peste 100 de magazine, club de bowling, supermarket, cea mai atractivă zonă de joacă, primul food court din Botoşani”, acestea ar fi caracteristicile mall-ului, postate pe site-ul oficial.
Proiectul a fost început în 2008, dar pe fondul crizei dezvoltarea a fost oprită, fiind reluată în 2010. Reprezentanţii acestuia spun că autorizaţia de construire a fost obţinută în februarie 2008, însă ritmul de lucru a fost încetinit deoarece la sfârşitul anului 2008 - începutul anului 2009 cei mai mulţi retaileri cu lanţuri de magazine stopaseră deschiderile de noi magazine şi chiar închideau magazinele neperformante. De la jumătatea anului 2010 s-au accelerat lucrările de construcţie, pe fondul creşterii apetitului de expansiune a retailerilor naţionali şi internaţionali.
Reprezentanţii Uvertura Mall au anunţat pe site-ul oficial un nou termen pentru deschiderea complexului, respectiv luna martie. Este al patrulea după cele din decembrie 2011, octombrie 2012 şi sfârşitul acestei luni.
Neoficial, informaţiile vehiculate fac referire la un deficit al contractelor încheiate de dezvoltator pentru ocuparea spaţiilor comerciale, precum şi o întârziere a lucrărilor.
Centrul comercial are o suprafaţă totală construită de 3