Peste două zile, pe 15 ianuarie, se dă oficial statul la reducerile de început de an, de lichidare de stoc. Multe dintre magazinele celebre de îmbrăcăminte au afișat însă deja noile prețuri, care oferă un discount și de 70 - 80% față de prețul inițial. Sursa: VLAD STĂNESCU
Branduri celebre, care până acum afișau prețuri mari, aproape inaccesibile clienților cu venituri mici, au aplicat reduceri considerabile.
În magazinele Mango, de exemplu, reducerile medii la îmbrăcăminte sunt de circa 50%, dar pot urca și până la 70- 80%. De exemplu, o fustă care se achiziționa anul trecut cu 119 lei costă acum 64 de lei. Un sacou care se vindea cu 159 de lei costă acum 64 de lei.
Zara, unul din bradurile cele mai apreciate de români, a redus de asemenea prețurile. Ofertele sunt bune pentru pantaloni, fie aceștia de damă sau masculini, unde prețurile pornesc de la circa 80 de lei.
La H&M, rochiile au prețuri ce pornesc de a 49 de lei, iar multe modele au tarife sub 100 de lei. Prețuri similare au pantalonii pentru damă. Bărbații au de ales de asemenea între modele de pantaloni din stofă sau blugi, cu prețuri sub 100 de lei. Produsele de calitate premium pot fi găsite și ele la prețuri accesibile: pantofi din piele pentru bărbați au un preț de 229 de lei, iar o curea din piele costă 59 de lei.
Pentru a nu da impresia că au „furat” statul reducerilor, magazinele prezintă produsele oferite la preț redus drept promoții.
La magazinele Koton, de exemplu, găsim geci de iarnă pentru damă la 100 de lei, la promoție.
Magazinele sunt obligate să notifice primăriile dacă vor să participe la campania de soldare care începe pe data de 15 ianuarie și durează o lună și jumătate.