Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Brașov a înregistrat 11 reclamații de la turiști care au plătit servicii pentru petrecerea festivă a nopții de Revelion în Poiana Brașov, dar nu au beneficiat de acestea.
Astfel, potrivit comisarului șef Sorin Susanu, unii dintre turiști s-au plâns că masa de Revelion nu a conținut mâncărurile prezentate în oferte sau calitatea îndoilenică a acestora. Alte reclamații vizau faptul că, potrivit contractului, hotelierii promiteau acces gratuit la SPA și la locuri de joacă pentru copii, însă nu au mai avut parte de aceste servicii.
O altă sesizare era referitoare la programul de Revelion. În program erau anunțați artiști renumiți, dar care nu și-au mai făcut apariția. „Este adevărat că în contractul cu turiștii se preciza la unul din articole că artiștii vor veni în fucnție de timpul lor. Însă, vom verifica dacă hotelierii reclamați au avut încheiate contracte cu artiștii, pentru că, în caz contrar, vorbim de reclame înșelătoare menite să înșele clienții“, a precizat Susanu.
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Brașov a înregistrat 11 reclamații de la turiști care au plătit servicii pentru petrecerea festivă a nopții de Revelion în Poiana Brașov, dar nu au beneficiat de acestea.
Astfel, potrivit comisarului șef Sorin Susanu, unii dintre turiști s-au plâns că masa de Revelion nu a conținut mâncărurile prezentate în oferte sau calitatea îndoilenică a acestora. Alte reclamații vizau faptul că, potrivit contractului, hotelierii promiteau acces gratuit la SPA și la locuri de joacă pentru copii, însă nu au mai avut parte de aceste servicii.
O altă sesizare era referitoare la programul de Revelion. În program erau anunțați artiști renumiți, dar care nu și-au mai făcut apariția. „Este adevărat că în contractul cu turiștii se preciza la unul din articole că artiștii vor veni în fu