Celebrele meniuri Happy Meal de la McDonald's vor suferi modificări începând cu anul acesta. Porţiile destinate în mod special copiilor nu vor mai avea aceeaşi componenţă cunoscută până acum de clienţii lanţului de produse fast-food.
McDonald's are în plan să înlocuiască jucăriile care până acum erau oferite clienţilor odată cu achiziţionarea meniurilor Happy Meal, măsura urmând să fie aplicată în toate restaurantele din Marea Britanie.
Modificarea aplicată face parte dintr-un plan al McDonald's de a încuraja cititul printre copiii britanici. Astfel, lanţul de restaurante care comercializează produse fast-food va deveni unul dintre cei mai mari distribuitori de cărţi pentru copii din Marea Britanie.
Aproximativ 15 milioane de cărţi pentru copii vor ajunge în meniurile Happy Meal în locul jucăriilor care până acum făceau parte din acest pachet. În cadrul acestui proiect, McDonald's va colabora cu două edituri, Dorling Kindersley şi WH Smith.
McDonald's a fost acuzat în mod frecvent de încurajarea consumului de produse fast-food, favorizând astfel obezitatea la copii. Potrivit Daily Mail, lanţul fast-food celebru în toată lumea încearcă să câştige la capitolul imagine prin această campanie cu cărţi pentru copii.
McDonald's va desfăşura campania cu cărţile pentru copii în meniurile Happy Meal până la finalul anului viitor. Primele cărţi care vor fi oferite clienţilor vor fi aduse de la Dorling Kindersley. Totodată, McDonald's are în plan să ofere şi o serie de vouchere care pot fi oferite pentru achiziţionarea de cărţi din librăriile partenerilor incluşi în această campanie.
Campania iniţiată de McDonald's are la bază un studiu al Societăţii Literare din Marea Britanie care spune că aproximativ 50% dintre copii britanici citesc destul de mult.
"Studiile noastre ne arată că este o legătură puternică între cât de mult citeşte un c